روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

حمایت از صنایع دستی....حمایت از فرهنگ و تمدن ایرانی

امروز رفتم نمایشگاه صنایع دستی. 

فوق العاده بود. 

بهتون پیشنهاد میکنم حتما یه سری بزنید.مصلی امام خمینی. 

من امروز کلی کیف کردم. 

فقط یه چیزی اونجا آزار دهنده بود! اونم چونه زدن سر قیمت !!!! 

یکی نبود بگه بابا....این بنده های خدا کلی وقت میذارن...چشم میذارن...با اون انگشتای هنرمندشون یه اثر فوق العاده میسازن حالا تو حیفت میاد 2قرون پول خرج کنی؟ 

حالا اگه بگن فلان تی شرت مارکدار 200 اونمنه که واسه در آوردن چشم این و اون راحت پول میدی.... 

حالا من میخوام دهن مبارکو باز نکنما....نمیشه که..... 

خلاصه برید آقا...خوبه....برید ....بخرید.....تخفیفم نگیرید.....

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد آقایی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

سلام
ما که فاصله مون خیلی زیاده تا مصلا...!!!!
شما به جای ما رفتی دیگه...
.
.
به ما هم سر بزن.با اجازه لینکتون کردم.

مجید چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ

راه ما هم تا مصلی دوره. شما جای ما هم رفتی دیگه... :دی


هرکی هرچقدر زحمت کشیده باشه.به اندازه کارش باید بهش پول داد. خیلیاشون به اسم کار ایرانی و حمایت از هنرمندان و این چیزا پول خون باباشونو میخوان.من صد سال حاضر نیستم یک قرون پول مفت یه کسی بدم چه برسه به 2قرون!!!

ما هم ایرانی هستیم .زحمت میکشیم تو رندی. ولی تا حالا کسی 1قرون هم به خاطر زحمتام بهم نداده.تازه هرکسم به ما میرسه کلی ازمون پول میگیره

دلم به حال خودم سوخت.الکی دهن مبارک ما رو باز میکنیا


اصلا خریده و تخفیفش.تخفیف نگیریم خرید بهمون نمیچسبه :دی

حوصله ی بحث کردن ندارم.

مجید چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

همچنین میلاد امام اول رو به شما و روز مرد رو به خودم تبریک عرض مینمایم

ما جفتش رو به شما تبریک میگیم.

مجید پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

راستی یکی دیگه از اخلاق شهریوریها رو یادم افتاد بهت بگم.

وقتی تو بحثی کم میارن و دیگه چیزی واسه گفتن ندارن میگن: "حوصله ی بحث کردن ندارم."

هنوزم حوصله ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد