روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

برای مهربونیات...

اهنگ وبلاگ تقدیم به تو که با مهر ناتمامت بهمون امید و انرژی میدی. 

ببخش اگه اینروزا دلواپس و نگرانت کردم... 

دوست دارم مهربون ترین مادر دنیا

خوشحالم...

امروز روز اولینهای من بود.... 

خوب بود... 

عالی... 

خیلی خسته ام.... 

خوابم میاد ولی نمیشه بخوابم.... 

وای خدا...کمکم کن....نیرو بده بهم...

اعتراف نامه!

 

 س.ن: چیز مهمی نیست....نخوندینم..نخوندین!

 

 

 

باید اعتراف کنم.... 

که دیوونه ی مختارنامه شدم! 

و البته از دیدن ملک سلیمان هم سیر نشدم. 

و قهوه ی تلخ (جدا از بعضی لغاتش که بعضی به خاطرش شاکی شدن ولی جا داره بگم بچه ها ی امروز فحش هایی توی خیابون میشنون و البته توی مدرسه به کار میبرن که در مقابل پدر سوخته و... سوسکه!!!! ) رو دوست دارم. 

................................................................... 

باید اعتراف کنم ...... 

که در مورد انتخاب رشته ی تخصصم عجله کردم و الان برای این انتخاب جدیدم خوشحالم و مصمم که بکوب بخونم و ایشالا همینو قبول شم! 

.................................................................. 

با ید اعتراف کنم.... 

که بعضی وقتا الکی میخوام بنویسم و مینویسم..... 

 

 

 

 

 

پ.ن:من که گفتم نخون! چرا اینجوری نگاه میکنی؟

با مخاطب خاص

بعضی وقتا میشه که دلت میخواد یه فریاد درست و حسابی بزنی و یه سری ادم مزخرف توی زندگیتو بذاری جلوتو هرچی دلت میخواد بهشون بگی... 

اما نمیشه. میدونی؟ نمیشه! 

دلت میخواد بعضی هارو بگیری همچین بکوبی به هم که کلآ مجبورشن دوباره پی بریزن و جدید بسازن!!!! 

اما نمیشه.میدونی؟نمیشه! 

 

 

 

اینجام که نمیشه حرف زد! از سر سادگی و صداقت میای ادرس اینجا رو میدی به یه دوست!!!!بعدش..... 

البته من ادرس اینجارو به چند نفر دادم و لطفآ همه به دل نگیرن! خودش میدونه با کی هستم....همون که خیلی تلخه!!!! 

یه نفرم البته با فضولی!!!!در به در میاد اینجارو پیدا میکنه....تازه!!!عین این ادمای مریض سریع یع وبلاگ میسازه با جنسیت مخالف و یه سری چرت و پرت بدون تاریخ !!!!!اپ میکنه که مثلآ تو نفهمی که این وبلاگ توی سه سوت ساخته شده!!!بعد میاد برات یه کامنت پر از چرت و پرتای خاله زنکی مینویسه تا خودشو توی لینک باکست جا کنه!!!! که از زیر زبونت حرف بکشه !!!! 

بعد همون احمق!!!!!!!بیاد با اسم اصلیش برات یه کامنت بذاره و تو از روی IP ش بشناسیشو کلی خندت بکیره به کارای بچه گانه و احمقانش!!!! 

حالا میدونم میاد عین اینا که سگ گازشون گرفته یه کامنت پر از مزخرفات میذاره و البته منم نخونده پاکش میکنم! 

 

همه ی اینا رو گفتم با چند تا هدف: 

1.الان دلم کلی پره ولی به دلیل اینکه اینجا امنیت!!!!!ندارم لالمونی میگیرم! 

2.به یه نفر بگم که متاسفم برای اتفاقی که واسه رابطمون افتاده ولی واقعآ دیگه بریدم و کاری از دستم بر نمیاد...همه ی تلاشمو کردم و از نظر من به این دلیل که از سمت تو هیچ علاقه ای برای ادامش ندیدم...همه چیز تمومه...میتونی دیگه راحت باشی و بدونی اگه اول من سلام نمیکنم فقط به خاطر اینه که تو اگه دوست داشتی سلام کنی و من هیچ وقت مجبورت نکنم که حتی بخوای جواب سلاممو بدی... 

3.به یه نفر بگم خر خودتی....! 

4.اون روی خودمو نشون بدم و بگم وقتی ناراحتم و عصبانی....اینجوری مینویسم. 

 

بهتر بود از اول به صورت پیشاپیش از ادمای محترمی که اینجارو می خونن و مخاطب این پست من نیستن به خاطر این حرفا معذرت خواهی کنم....الانم دیر نیست....معذرت میخوام!

به به

مه دیروز خیلی چسبید.... 

پیاده روی و تنهایی و چتر بی چتر و بارون و لبخند.........فقط 2تا چیز کم بود.... 

آی پاد و بستنی قیفی...