روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

اتاق کوچک

چرا تا الان سعی نمیکردم آدمای دنیامو زیاد کنم؟ 

تا یادم میاد سعی کردم حذف کنم...یکی یکی...منتظر بهونه بودم برای خلوت کردن دنیام. 

البته خب دلایل خودمو داشتم.مثلا میگفتم وقتی نمیتونم رفتارها و حرفهای یه آدم رو تحمل کنم چرا باید توی زندگیم نگهش دارم؟!  

:لا آدما خیلی سخت وارد زندگیم میشدن اما در مواقع لزوم راحت بیرون میرفتن. 

الان که فکر میکنم روش خوبی نداشتم.البته به جز چند مورد که واقعا سود بردم. 

همیشه میدونستم که یه دنیای شلوغ خیلی شادتره...اما بیشتر دوست داشتم خلوت باشه دورم.    

الانم نمیتونم بگم از امروز دنیای من عوض میشه...اما تو فکر هستم که دیگه از روش قبل استفاده نکنم. با زیاد شدن آدمای دنیام....دنیامم بزرگتر میشه...قلبم بزرگتر میشه...روحم...

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://bluew88.blogfa.com

دعوتت میکنم به وبلاگم

چوپان پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.sazechoopan.blogfa.com

اما این خلوته یه برهه ای لازمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد