روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

فصل من!

وقتی زمستونه....دلم بهار میخواد... 

وقتی بهاره....دلم تابستون میخواد... 

وقتی تابستونه.....دلم پاییز میخواد.... 

ولی وقتی پاییزه....دلم میخواد همش پاییز بمونه....  

پاییزو بدجوری دوست دارم.... 

توی پاییز انرژیم چند برابر میشه.... 

دوست دارم تمام اتفاقای مهم زندگیم توی پاییز بیفته.... 

و هر سال منتظر یه اتفاقم....

نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://sn20.wordpress.com

همه فصلها خوبن اما حق با توه پاییز یه چیز دیگه اس.

ح پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://mylinks.blogsky.com

سلام
خوب هستین
وبلاگ قشنگی دارین بهتون تبریک میگم -اگه امکانش هست بیشتر با هم اشنا بشیم تا بتونیم در وبلاگ نویسی همکاری کنیم-مطالب جالبتونو به ایمیلم اگه میتونید ارسال کنید ممنون میشم مدرک تحصیلی تون و شهرتون کجاست؟؟ منتظرم

بیخیال بابا
چه باکلاس شدن ملت!
خاطرات من به چه درد شما میخوره؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد