روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

روزانه های غزل

یک غزل نا تمام

رمضان امسال

این ماه رمضون ما خیلی دیگه داره استثنایی میشه! 

خوشم میاد از این مدلش.  

اینکه ظهر بیدارشم....همون روی تخت یه سر بیام نت. بعد اذان و نماز.بعد برنامه ی سمت خدا و همزمان نت. بعدش تلاوت قران همزمان با شبکه ی ۳-قم. بعد تکرار جراحت.بعد به ترتیب فیلمای دیگه و البته همزمان نت. بعدش احتمالآ اماده شدن برای رفتن به مسجد محل برای شرکت در سخنرانی یکی ار روحانیون بال و مشتی!!! 

بعدش اذان و نماز و افطار و شام...بعد دوباره نت....و همزمان تلوزیون. بعد اس ام اس دادن به ادیسون و نزدیکای ساعت ۲ خواب.....ساعت ۴:۱۵ بیدارباش سحری...اذان..نماز...خواب...تا ظهر. 

کلآ خیلی خوبه که توی اتاقم تلوزیون دارم رو به روی تخت...دراز که بکشم هم تلوزیون میبینم هم کیومرثو میذارم رو شیکمم و نتمو میام... 

به مامان میگم...من امسال زخم بستر میگیرم  

حالا اخر هفته میخوایم بریم واسه ۴۰ ام دایی من ۱۰ روز می مونم خونه خاله. 

احتمالا برنامه به طرز فجیعی عوض میشه. مخصوصآ عدم استفاده از نت...

نظرات 3 + ارسال نظر
راشین دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.liapic.mihanblog.com

سلام
وبلاگ خوبی داری

خوشم اومد،جالب
به منم سر بزن وبا دادن نظر سرافرازم کن
اگه مایل بودی تبادل لینک کنی مرا با نام
(همه راهها عاشق عبورند) لینک بفرما وبه منم خبر بده تا فوری لینکت کنم
با سپاس[گل]
http://www.liapic.mihanblog.com/post/3897

ابی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://linkak.com/ebi7

شعرهایم ترانه نیست

حرف عاشقانه نیست

آواز خوش هزاره نیست

شعرهایم همه درد است و این درد، بهانه نیست

شعرهایم رنگ ندارد، ... وزن و آهنگ ندارد

گفته بودم شعر من ترانه نیست

پاییز است و هرگز بهاره نیست

شعرهایم دردهای کهنه است

دردی که هرگز غریبه نیست

شعرهایم هرچه هست از خوب از بد

بهترین از این برایم سرایه نیست


سلام ...

فرا رسیدن ماه پاک خدا رو به شما دوست عزیز تبریک میگم و امیدوارم هر جا که باشید شاد و خرم بگذرد ایام بر کام شما...

می خواستم دعوت کنم به آرامشکده ی شعر م تشریف بیارید و نظر تون در باره اشعار و دلنوشتهایم منعکس فرماید ...تا در بهتر شدن وب و اشعارم به من کمک کنید ..

مخلص شما ....ابی .

لل چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

نچایی

مواظبم...نترس D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد